Sidor jag inte visste fanns

Hej, jag har lite tråkigt just nu. Rumänien drog till rågsved så Colombia sitter hemma och chattar med Peru och Filipinerna.
I brist på annat, det va btw länge sen jag hade så här tråkigt men som Sverige säger så är det bra att ha tråkigt så man känner skillanden sen när man har kul, sitter och testar olika domän namn.

Visste  ni att min killes namn finns som domän? Mitt ex oxå xD och Perus finns faktiskt oxå, två gånger både smek namnet och det riktigta.

Här är några :

dorio.com
sammy.com
samir.se
abimael.com
abi,com
fitta.com
kukar.com
kul.com
fot.com

OSV
antaligen är det folk som köpt olika domäner och sitter och jobbar på sina sidor, haha men det va kul att hitta dom iaf ^^,
gå in på dom själva och titta om ni vill.

Peace!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0