15/9-08 My day in pictures

Några av många bilder som togs idag.

Matte lektionen där jag hade turen att sitta breve den här katten ;)

 

En liten del av klassen eftersom resten bangar på bilder xD

Jag och mina armband! Ett bevis på att jag faktiskt räknade lite!

Hej, jag behöver nya skor...




  Efter skolan promenad runt sjön sen direkt hem till killens varma lägenhet (där Robinho låg och sussa) sen  fixa vi KÄK! :D

Nån ser bra ut i köket haha :) <3
Köttbullar á la D & L


Vi va hungriga okej? xD  Damn va gott det blev...!! Ni borde verkligen prova göra era egna, de kul och blir fett gott
(om man gör rätt)

 
Nu är det bed time imorrn börjar jag me gympa yey!
 see yah I don wanna be yah!

                   

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0