Mitt hjärta slår för er!

Det finns en blogg som jag läser VARJE dag. Jag älskar den.
Snubben som skriver är nog världens mest snällaste persson (mot dom som förtjänar att vara snäll mot)
Han har en sjukt söt mops som heter max och han skiter i om kallar honom bög.
Jag har kopierat det här från hans blogg och han har såå rätt. Får mig alltid ett gott skratt när jag läser hans inlägg!
Kolla in Sami's blogg här. Han har gjort sidan själv och äger den.
Här är citatet :

Låt oss alla börja med att skratta hånfullt och peka mot Blondinbella som fick en saftig faktura på grund av stöld! Rätt åt dig! Tack, älskade publik, ni är helt underbara! Jag är upptagen. Jag har inte ens haft tid att ta mig till stan för att beundras av alla förtidsprostituerade med sina cellulitben i leggings under sadistiskt korta kjolar som knappt täcker kameltån. Eller emoslynor i Tokio Hotel-tröjor som dränker bakhåret i vaginala safter för den där extra spretiga looken. Hur ska jag klara mig utan alla dessa patetiska skitungar, stirrandes på mig av avundsjuka? Jag är dock mer orolig för er, jag vet att jag är orsaken till era små, ytliga sår längs armarna. Skyll bara på mig när era föräldrar märker att det inte är myggbett på armen, gullet. Word, I’m out!

PEACE

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

neeee määäään shuuuuuuuuuu

2008-09-02 @ 15:53:19
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0