Krumping imorrn

Om ni gillar dans, ovanlig dans ingen vanlig street eller salsa eller nått sånt.
Utan step och krumping? Då ska ni om ni inte sett den, ladda ner eller hyra filmen Stomp the yard.
Ni kommer inte bli besvikna. Den är helt underbart bäst och inte som alla andra dans filmer som visserligen har fett bra dans men keff handling (enligt mig) -.-

Det här är en utav mina favorit scener i Stomp the Yard, inte bara för att jag gillar Chris Brown som artist (framför allt som dansare) utan oxå för att den här dansen är agressiv men samtidgit inhehåller alla steg och moves humor!
Är det bara jag som lagt märke  till alla skööna miner han gör under dansen? Haha, snubben e skön fan! Kolla ordentligt!






Dags för mig att sova nu iaf. imorgon ska jag ha dubbelt dans pass först KRUMPING!! och sen Street. Asso... De första gången jag prövar på krumping, håll tummarna för mig haha xD Lär va helt död efetr det. Hoppas Alvarito håller sitt löfte och möter upp mig innan! :O
Har ni inte sett krumping så kolla in den här videon. De så coolt folk i usa stora som små kille och tjej dansar krumping på gatan. GAH I love it!!


De lungt asso jag vet vad ni tänker och aa det stämmer, det är en galen dans jag tycker den e fett skön ändå ^^, Får se hur det går imorrn....!

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

filmern ägeer !! den e groovt bra !

ösnkaarey lycka till laura ! <3

2008-09-13 @ 09:00:32
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: sara =)

heeeej :D jag undrar om jag får intervjua dig om dans ( bara krumping dåra )vi gör ett projekt i skolan så jag valde krumping , så jag måste skriva en intervju med ngn som har dansat krumping.. äre chill om jag intervjuar dig ? =)

2009-03-05 @ 19:02:35

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0