Just another day in paradise

Har bara myyst bort hela eftermiddan me min kille, underbart.

Duktiga jag har gjort klart läxorna, renskrivit på datan och lämnat i lärarens fack.... E faktiskt lite stolt, det är inte likt mig att bli klar med inlämningsuppgifter i tid.

Skol dagen var som vanligt så inget spec på den fronten, har faktiskt inget att skriva. Kände mäst för att skriva nått till er som läser och svara på era kommentarer.
Hoppas ni haft en bra dag! Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på musik

Hare bra! Peace.

Komentarer & åsikter
Postat av: Rebecca

heeejj!! kul att du håller med!



Jag dansar för dem nu på thevoice, vart dansar du?

2008-09-23 @ 21:41:24
URL: http://becciiis.blogg.se/
Postat av: LINDA

Ja något. Så skrämmande fan.



Haha ja, den är ju de :P Bästa ljuset finns i köket haha

2008-09-23 @ 23:02:09
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0