I call it sneaker love

AAAH alltid lika skönt å duscha.

Har inget spec att skriva inge spec hände idag, de lixom månda och alla e sega då.
Tänkte egentligen bara lägga upp en bild på mina skor, fick en kommentar av en tjej som blev nyfiken på dom. Skrev i mitt morgon inlägg att jag skulle ha på mig dom höhö, så aa

Såhär ser dom ut när dom är nya och fina.
Nu är mina rätt slitna o så men, ni vet hur det e.

Man älskar sina gamla skor! Eller ska snacka för mig själv, jag älskar mina gamla skor. Dom går sönder och jag gör allt för att det ska funka att gå i dom ändå, tejpar, syr vad som helst xD När jag sen skrapat ihop pengar till nya kan jag inte slänga dom gamla, det går inte.
Jag brukar inte ha klackar eller små ballerina skor, converse-aktiga skor och sneakers är det som gäller för mig, har nog alltid varit så... Är långt ifrån rik så det gör att jag verkligen hatar att slänga skor och köpa nya.
Men jag kan kolla på sneakers hur länge som helst!



Snygga va? Haha, dom va dyra osm fan men det va värt det!

Har inte fått bliderna från i snödags så om jag får dom så får ni se dom sen. Skriver mer senare... tror jag.
HErråå!!

Komentarer & åsikter
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-22 @ 17:55:52
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg blogg!!! O väldigt fina sneakers...

2008-09-22 @ 18:36:15
URL: http://twistedlittlesister.blogg.se/
Postat av: Minkica

har du några tips om hur du skulle vilja att sidan ska se ut =D

2008-09-22 @ 20:51:20
URL: http://minkic.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0