Förort, läxor, kompisar och identitet

Shuuuwz.

Det här är ingen bra blogg dag för jag har GROVT med plugg.

Har ett Identitets projekt som omfattar ämnena : Matte, svenska, historia, kommunikation och samhälle.
Fatta hur stort det är.

Vi ska ta reda på fakta om:
  • Stället vi bor på.
  • Förortens historia
  • Din gatas historia
  • Vilka bodde i ditt hus/lägenhet innan dig?
  • Hur har din förort påvärkat dig?
  • Vad är det för folk som bor i ditt område?
  • Sociala klasser, abetare osv.
  • Pansionärer? Undgomar? Småbarnsfamiljer?
  • Hur många?
  • Vem är du?
  • Vad tycker du om att göra på din fridtid och hur ser du på dig själv.
  • Berätta om din bakgrund, var är du född?
  • Gör ett släkt träd och redogör för hur din famlij utvecklat
OCH MASSA MER

Plus histora prov nu på freda, plus Italiano prov om en vecka.
Så om jag inte bloggar så vet ni vad jag har för mig ^^
Ska hinna me kompisar och min älskling oxå, dans och fotboll... Ouf kommer va helt död den här veckan.
Bäst jag börjar nu. Hejdå! ♥


P.s En personlig hälsning till my big sis som e ute på vift i stora världen, love you girl!

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

hahahahaha klart du får gumman :D



ellerhur.. riktigt duktig. Meeeen det jag älskar är hela hans utseende, gaah :D Hahah love him :D

2008-09-30 @ 16:34:33
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Lycka till Gumz ! <3

kämpa nu , så kommer d ge resultat.

2008-09-30 @ 17:13:19
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Lina

Godkväll! Tomten Tor kommer från DUKA butiken.... Samlartomtar från tomtar & troll filmen... Ett välinvesterat samlarobjekt! spring och köööp! Brukar komma upp nu inför jul!

2008-09-30 @ 19:25:52
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Sergia

hahahhahaa aa asså han e sjur re..



Gracias amor :)

2008-09-30 @ 20:22:16
URL: http://espinoza.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0