Family Guy in my heart!

Dagens bild... är....:
Stewie.
Är det bara jag som känner igen den här minen?

Om jag måste välja en favorit i family guy så är det lätt den här sjuka lilla ungen.



Haha, fy fan vad jag  älskar honom!

Nu ska jag stor handla me mamma, 5 min här ifrån. Haha vi är jätte glada över nya coop xD Ingen av oss har bil och det tar alltid emot lika mycket att åka till skäris för att köpa nån liten sak. Inte för att vi inte gillar skäris :O nej da ;)

Senare idag blir det dans :D Ska dansa galet så vi får se om jag hinner skriva innan jag drar.

Pyss och kram.

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

skäriis och grejooor =P

2008-09-27 @ 14:04:33
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0