Diktatur? Yes sir!

Ni är ju bara för gulliga! :$

Verligen, jag tycker inte min blogg är särskilt speciell, jag skriver det jag känner för. Bara så enkelt.
Lägger inte upp mina "outfits" varje  för jag ser ingen mening i det hela.

Vissa dagar skriver jag inte ett skit för jag e ute eller inte har nått bra att skriva helt enkelt.
Kolla bara vissa inlägg e fett tråkiga ju.

Jag har alltid varit på nått sätt: "hej-jag-vill-helst-inte-va-som-alla-andra" även om jag låtit mig föras med av strömmen många gånger. Det är inet alltid lika lätt in real life att stå emot och säga ifrån, att ha helt"konstiga" kläder, ofta får jag höra: du borde visa din kropp mer, för jag har alldit slappa kläder på mig, stora byxor, lång tröja, nästan aldrig urringing, jag hatar att visa brösten mycket. Har inte ens stora men aa venne.. Jag e sån bara, tajta jeans är inte min grej... Jag är  inte tjock direkt, jag e normal, väger som jag ska. Man skulle kunna tro att jag e rätt tjock och därför gillar jag inte tajta kläder men hehee nee.  Om jag känner för det så går jag i pyjamas till skolan

men här i iaf bloggen är det jag som bestämmer, Diktator Fluffyy, INGEN DEMOKRATI HA. ^^, Driver nej men ni fattar?

Många säger: om du inte gillar min blogg, läs den inte?
De sant men jag kan förstå varför man kollar in en persons blogg som man bara hatar och stör sig på. Det är ju faktiskt lite kul att störa sig på nån, att spana in bloggen å bah: Shit asssooo kolla va hon har på sig idag!! Kolla hur hon skriver :O
Kissie är nog bästa exemplet, många som säger att dom "Hatar henne" e ändå inne på hennes blogg 24 och kollar vad mer hon gör som är så omgoet eller hur dom nu vill kalla det. Sen länkar dom henne på sin blogg så folk ska se hur "dum" hon är.
HÖHÖ

Nog om det, ska svara på era kommentarer nu, blev så glad när jag såg dom!
Skriver mer sen.
Bye bye applepaj!

Komentarer & åsikter
Postat av: LINDA

Hahahaha sån mes :D



Äppelpaj tjocka jag mig med igår :D Hahaha

2008-09-27 @ 11:05:22
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se
Postat av: LINDA

Hahaha ellerhur.. synd om horungar som inte har sig en identitet på nätet :D



mm driveru.. så gott! Kom babi kom.. jag bjuder haha

2008-09-27 @ 11:17:30
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se
Postat av: LINDA

Packa? Du får kläder, mat .. allt här ;) Ta bara med dig lite cox, droger.. u name it. Hahah sen kmr den riktiga mini G fram hahah

2008-09-27 @ 12:09:58
URL: http://Http://LLLLLinda.blogg.se
Postat av: sergia

Bra sagt hähä ;)

aaa taaack söt :)

hahha aaaa på gud ja också, den e sååååååå bra :)



Besu chao <33

2008-09-27 @ 12:17:40
URL: http://espinoza.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0