Grekland på lördag

Åh jag åker på lördag! :D

Tiiiidigt!!!
DET SKA BLI SÅ JÄÄVLA SKÖNT!!!!


Heeelt egoistiskt inlägg men det är min blogg. Ska vara i Grekland bo I Athen men va på andra ställen oxå.
Det är ungefär 26 grader och sol där.
Kommer hem frdag den 21 på Haloween. Missar fester me alla kompisar och många fler men SO?
Haha! Jag ska ha det så bra! Sååå bra.
Tex och gänget lovar att hålla mig uppdaterad, oooh det ska bli så skönt å komma härifrån ett litet tag.

Fram med linnen och shorts hejdå vantar och benvärmare ^^

Here we come.




Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Ha d så skönt nu laura , bort från sverige vädret till det varma .. åååh va skööönt ;( blir avundsjuk nu hahah <3



vila ut bruuurh =P

2008-10-24 @ 07:16:09
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Aima

kom te sverige när du är brun, o jag kommer sitta framför datan o vänta när du bloggar igen <3 :D

2008-10-24 @ 12:35:24

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0