Sepe blogg

Jag bloggar sepe dåligt, höhö!

Hinner knappt med bloggen. Kanske borde jag skriva små korta inlägg då och då?
Men jag vet inte ens om det skulle betyda nått för er som läser, hur många bryr sig egentligen om vad jag gör? xD

Hur som helst så spenderar jag mina dagar me vänner och en galet söt kille... (du vet vem du är).
Har massa plugg nu, vem har inte det när man går första terminen i ettan?

Igår chilla jag oxh två sköna brudar hos mig, massa skratt och för lite plugg...
Tittad på massa gamla bilder, ohhhh GOD tiden går för snabbt! =(
PÅ facebook lägger alla jag känner ständigt upp gamla bilder från grundskolan, jag börjar oxå lägga upp och ååh vilka minnen! Alltid kul å sitta å tänka tilllbaka ^^,

Börjar 10 idag, super skön. Ska lägga över massa låtar från datan till mobilen. OOh e så glad!! Cedd (från Cedd & Jeff)
Ni vet Jeff som gjorde låten jag tänker tillbaka? Han å hans kompis Cedd som gjort massa låtar bland annat Fast i vår trakt?
Han har iaf skickat massa låtar till mig och jag kan inte sluta lyssna.... Galet bra
. Ska lägga in dom  nu sen fixa mig lite... Sen springa till bussen.

Hare så bra! ♥

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0