Off we go!

Såg nyss klart första Goal filmen, ouf den e alltid lika bra tycker jag.


Iaf, jag uppdaterar inte den här bloggen så ofta längre, som ni märker.
Känns lite taskigt mot er som läser min blogg varje dag och hoppas på nått nytt, jag vet att ni är några stycken.

Jag ska till Grekland nu, åker imorrn vid sju på morgonen, hemma igen 31. Då blir det fest!
Hur som helst....

Jag lovar inget bloggande från Grekland, vi får se hur det blir.
Men när jag kommer hem då kommer jag ha nått att skriva iaf, så see you then! :D

Bye bye fuckers!

Och juste, till er jag kommer sakna, ni vet vilka ni är.
BIG LOVE!

Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Ha det så niiiiiiiice

2008-10-24 @ 22:19:46
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Aima

åå .. du glömde packa in mig jue. =(

2008-10-24 @ 22:57:18

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0