Ny design!

För mycket saker som händer i mitt liv på en och samma gång.
Bloggen hamnar lugnt på andra plats.

"Det går upp och sen ner och sen ner och sen upp"

Som Jeff rappar,  så känner jag nu. Inget jag kan eller vill skriva på bloggen.

Kort sagt, vi krigar vidare



Vet inte om ni ser den nya designen jag har gjort? Tryck F5 eller refresha sidan så ska den komma fram.
Blev rätt nöjd... Vill ha den just såhär, massa härliga färger och dom saker i headern som represtenterar mig helt enkelt.
 Men det är massa små detaljer kvar som jag måste fixa men det gör jag nån annan gång.

Vad tycker ni om den? Är den jobbig eller störande på nått sätt så
LÄMNA EN KOMMENTAR! Så jag kan ändra på det.



Iaf designen e resultatet av en tråkig sönda, plugg och känner mig inte helt frisk.
Kan inte sova heller klockan är 2.45, borde verkligen sova...

Äh ska nog krypa ner i sängen och lyssna på musik, kanske håller borta alla jobbiga tankar en stund.
Skriver troligen mer imorrn, bye! ♥


Komentarer & åsikter
Postat av: paulina

as cool design xD

2008-10-13 @ 18:20:14
URL: http://dancewithme.devote.se
Postat av: MELINA

HAN ÄR SNYGGAT I HELA VÄRLDEN JU, MIN MAAAAAAAAN

2008-10-13 @ 19:31:38
URL: http://melinaas.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0