I've got no time

Åååååååååååååh ingen tid alls för nån blog.
Har massa annat på gång i livet och tusen saker som kommer före datan.

Ska börja blogga på allvar sen när allt lugnat ner sig, nu är det bara för stresstigt och det sista jag vill me bloggen är att bli beroende av att blogga 24-7.
Hate it.

Så ni som läser min blogg får stå ut me blogg-torkan just nu.
I'LL BE BACK!


Imorgon ska jag och hela galna tjej gänget till Cybertown och sen hem till Java fär fest mys och chill sådära.
Längtar tills imorrn grovt, hoppas att det kommer gå bra och att det inet blir knaz.
Är trött på folk som bangar hit och dit spec vissa killar...

Kan ni inte umgås me oss tjejer som vanliga kompisar? Måste ni se allt vi gör tillsammans som nån jävla dejt där man måste fixa sig till max och leka ball? Fett tråkigt lixom -.-


Aja. Vi ska ha kul imorrn, jag behöver det! Om det fuckar sig vet jag nån som kommer flippa iaf.

Nu ska jag svara på kommentarer och så, kanske skriver mer idag kanske inte.
Bye fuckers! ♥


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0