Eritera <3 Colombia

Hur långt bort vi än rest, hur sällan vi en träffats å haft kul tillsammans, har jag alltid kunna ränka med dig.
För mig är du som en syster en utav 5 underbara.
Vi är alla olika, på många sätt men ni är lika mig på nått sätt och därför klickar vi så bra.

När du ringde mig, du gjorde mig så glad. Skönt att veta, det är inte bara jag.
Spelar ingen roll vad det handlar om, knaz mellan personer kommer och går.
Efter regn kommer solsken.


Så det är inte nått sånt det handlar om, det här jag skriver nu. Handlar bara om att jag tycker så mycket om dig även om det inte är du och jag varje dag hit och dit, vi har alltid hållt kontakt ända sen vi snakca.
Du får nya vänner jag får nya vänner but it's still:

Loads of Latina love to my Habesh girl!



HAHA va FULA VI E! <3
Fuck smink och pushup, fuck plattång och högaklackar, fuck sliskkillar som glor på tuttar, eller hur va det vi sa?
Vi går till stan i pyjamas om vi vill.

Det är tung kärlek jag snackar om.


Komentarer & åsikter
Postat av: Nilufer

Äkta väsnkap gumz ! <3

2008-10-20 @ 19:53:39
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: salina

OH MY DAMN LORD FLUFFY!

GRÅÅÅÅÅTER som en fucking bebis :)

oooooh sötnos va gaöd jag blev när du skre så!

hahahahaha alltid no matter what.

I love you my latina girl alltid vi SYSTER!

2008-10-29 @ 21:24:56

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0