En freda me knaz och så mycket skratt

Oh jävlar.

Ingen blogg på ett tag nu och förklaringen är så enkel: Jag är ute hela tiden.

Igår stanna vi efter skolan och spelade basket på skolgården me gänget.
Sen tuben tilll centrmum och "plattish" som Ms Blonide kalla det. Jag och mulatt katten är söder lovers egentligen... Men Ms Blonide fick bestämma den här gången.

Det va kul att vara tillsammans igen, vi fyra Tex, Mulatt, Fluffyy, och Blonide.
När vi gick i samma klass oouf... Vi va hatade och älskade. Hamnade i bråk med nån och det var alltid nån som fanns där och säga till oss när vi blev för jobbiga. Saknar dom tiderna grovt... Åh grundskolan va så kul på nått sätt.

IAF. Efter stan åkte vi till hemmaplan, massa bekanta ansikten på bussen och sen på gatan. Länge sen jag hängde här där jag själv bor, e knappt här nu förtiden. Tugg tugg och sen käk på donken. Ska inte gå in på detaljer men jag undrar...
Varför har vi altid så grovt kul när vi sitter på donken ?

Jag lovar jag fick magrutor igår, vi garvade som vi alltid brukade göra 5 dagar i veckan, ni fatttar inte hur härligt det va!


Efetr tugg me tjejerna var det dags för stan igen och Javas b-day party som började me Cybertown.


KNAZ. Trodde inte kvällen skulle bli så lyckad, jag visste att på grund av att jag bråka me en kille skulle det förstöra för dom andra. På sätt och vis gjorde det det. Men det kan jag inte skriva om här.

Att spela va i alla fall så jävla kul! xD HAHHA, vi sprang runt som galningar i början innan vi samlade oss och täckte varandra. Vi gjorde ett bra team work ^^, Spelade mot massa okända folk, jag tyckte det va skit kul å bomba dom men dom andra ville hellre spela mot folk man känner. Aja.

Svetiiga och trötta kom vi ut sen på gatan, nu var det raaaaaka vägen hem till Java där hennes mamma och pappa dukat ett långt bord me chips och fiiiinaste tårtorna. Åh odm va så stora oxå! HAHA.
Vi snackade och snakcade och käkade och käkade. Hennes pappa e så skön.... Han fick oss att skratta så mycket.
Efter ett tag började det regna så vi gick in i lägenheten iställe, musik, skratt mat osv.


Java du är helt fucking underbar!!! :)

Så det va kvällen i korthet. Bilder får ni sen ♥

Komentarer & åsikter
Postat av: LINDA

hehe okej okej :) Det blir ju så.. så synd.

2008-10-04 @ 18:55:14
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Nilufer

kuulit du har haft d ;)

2008-10-04 @ 19:40:02
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: häänskii is in da house

jasså, nu mera är man S.K miss blondie ;P haha

jaa, kan hålla med om att dom tiderna i "grundish" är att dö för, men kan lova er, vi blir stronger better and faster. så akta er alla där ute nu på gatorna..!

2008-10-09 @ 22:42:43
URL: http://hanskii.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0