Dagens låt är helt ute!

Ni borde lugnt se Wall - E
det va länge sen jag såg en bra tecknad film, den här va riktigt bra.
Söt, rolig, kärleks full, mycket humor, en tankeställare, myteri med mera.

Se den me lill syrran eller lille bror, eller nån du gilllar å skratta me mycket! ;)


Har haft FETT mycket överskotts energi den här helgen, asso jag kan va sur och flippa en stunden sen glad och snälll i nästa.
Saker har förändrats på bara tre dagar.
Nu är det ny vecka och undrar hur det kommer gå.. Utan att kunna behandla dig som jag egentligen vill.

Iaf, ska träffa mulatten idag (hoppas jag iaf) ska till henne skola :O Det kommer nog bli kul ^^,
Ska inte deppa över skit idag, det blir lixom inte bättre utav  det.

Det har inget me min kille att göra, så ni vet. ♥
Bara om en annan person som jag älskar. ÅH det fuckar mitt huve, nu tänker jag på det igen -.-

Ska slänga in dagens låt iställe, musik gör mig alltid så glad. Oavsett hur jag mår jag blir alltid glad av det.
Visst känner ni till Pet Shop Boys?
Det känns fett oldschool att lyssna på dom nu, dom va populära på 90-talet. MEN jag har starka känslor till just den här låten.
Från Colombia när jag bodde där... Minnen me mina sykson, vi lyssna på den här låten och hoppa runt i soffan... Mycke mer.
Den är härlig, även om hälften av er tycker att dom ser ut som bögar och att musiken e ute. Lyssna inte då.
Jag blir glad av den, den ger mig energi,
Videon E SKÖN!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0