November kan vara mysig... ^^

Fick en chock när vi landade på Arlanda -.-
Fuck vad kallt det har blivit här....
Saknar varma sköna Grekland, ta mig tillbax nu tack. Tillsammans med vänner å min kille ofc.


Har inte uppdaterat bloggen för jag har inte känt för å skriva nått.
Landade igår kväll och det första jag gjorde va å sticka ut me nica å dj. Chillade i porten snackade som fan innnan det va dags  å gå hem å sova. Mmm... Älskar å sova.

Idag fyllde älskade mami år så vi firade henne heeelt efter svensk tradition på morgonen med tårta på sängen, i Colombia gör vi inte så :O  Haha. Efter frukost hoppade jag in i duschen en låååååååång varm dusch...
Sen mötte Danii mig i liljeholmen och när vi trotsat kylan ett tag drog vi hem till han. Där var det bara mys mys....
Sepe som vi e bråkade vi igår.... Haha. MEN jag har saknat han otroligt mkt, fast bara en vecka lixom... det va riktigt bra å va me han. Är så glad för hans skull nu oxå, fett chill jobb han har i stan.... Sen kanske jag kan få rabbat på kläder ^^,
Berättar mer sen ;)

Snart har vi varit tillsammans i ett år. tiden går så snabbt! Vi har gått igenom massa knaz och det har varit jobbiga perioder med bara bråk och kallhet. Men det som inte dödar mig blir jag starkare av.
Har alltid ställt upp för varandra, hos mig är dörrarna alltid öppna och jag kan komma till honom när jag vill.
Vi driver ofta runt, så det är inte bara en massa "gull gull"
ÄH Det blir bara löjligt om jag ska försöka beskriva, jag fortsätter inlägget iställe.

Just nu:

Ligger på mage i sängen med laptopen, kom hem för inte så länge sen är sååå trött och glad.
Var hemma hos DJ me tjejerna och kollade nån skit dålig skräck film HAHA. Asso sämst xD Minns inte ens vad den heter... Men roliga som vi e skrek vi och blev rädda fett mkt ändå ^^, Det är ju så det ska va. Snacksen var det inge fel på heller... Hmm ibland kan jag faktiskt tycka om november.

Ska nog slagga snart så säger CIAO!

// Happy and tired Fluff

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0