Sitter i skolan igen, 30 grader i grekland...

Sitter i data salen nu och fick äntligen igång datan... SUCK den va så seg.
VArför får jag flipp på sega datorer? :S
Shit ibland har jag verkligen inget tålamod.

Hur som helst, bloggade inget igår för hade fullt upp med att städa och göra huset fint tillsammans med mamma.
Packade upp det sista efter resan, tvättade.. var allmänt duktig.
Senare på eftermiddan kom älskling över och vi chillade galet och njöt av sista dagen på lovet =(

Åh är inte redo för skolan (vilken diva jag e) asso skolan i sig e okej men.. att gå upp tidigt på morgonen och sen ut i minus grader..? Nej tack. Det va fan 30 grader i grekland igår, i Athen AALÅÅÅ??? take me back please.
Men nu ere så att det är back to work och ska försöka plugga plugga och TRÄNA.
Jag har så lätt för att bara slappa bort vintern och sen till sommaren får  jag panik xD

Planer för idag är att eventuellt åka till Skäris och möta upp brorsan, galet länge sen...
Åh vi har så många roliga minnen Serbish, vill inte glida ifrån dig! ♥
Om det blir av hänger Tex oxå med ^^,

Har inge mer å skriva, inget som e kul iaf. Hörs nån annan gång.
Peace out

// a bored Fluffyy


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0