Inget bloggande, på den här bloggen

Förvänta er inte mycket bloggande på ett tag.

Sommare är här och det betyder : Ute me flicks och grabbz, lever livet och chillar järnet.
Träffar så mycket nya människor oxå! Dans galna, skrattglada, som inte bangar på att sätta på musik skrika högt och dansa.
Plus alla sköna kompisar som inte går i mitt plugg, där är jag bara kompis med några få
resten tycker inte om mig ^^,  Eller så ere jag som inte gillar resten xD
Hatad av dom flesta, älskad av dom bästa?
Kanske det ;)


Åhh vad den här sommaren kommer bli bra!
Ser fram emot sommarkurserna i street, massa sol och bad, för att inte tala om fotboll! ^^,
Utomlands planerna finns ju oxå ååh... Jag längtar så efter sommarlov !

Nu vet ni det, hejdå!


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0