Blogg flytt & Fotboll

Så var  min blogg oxå flyttad till det nya systemet.
Fråga mig inte hur det funkar eller vad som är så nytt men antagligen så kommer servern funka bättre.
Hoppas på det iaf.

Loggar in på den tillfälliga inloggningen nu. Shit, undrar om allt kommer funka som vanligt.
På blogg.se's info sida om flytten läser jag att många haft massa krångel med nya inlägg, videos blider osv.

Kan inte logga in på blogg.se heller så undrar om mina inlägg kommer synas där....
Om ni ser nått konstigt med min blogg så vore det bra om ni skrev en kommentar i alla fall.
Flytten gick välldigt snabbt :O jag trodde det skulle ta hur lång tid som helst.


Nu sitter jag hemma och ska nog vila, jag har mått bättre kort sagt.
Skönt att slippa skolan ändå (A)

Ska mysa, kolla på nån film å kolla om min kille e vaken.... Hmm sömntuta.

MISSA INTE CHAMPIONS LEAUGE FINALEN IKVÄLL
Heja heja Chelsea. Gillar inte Manchester... Alls...
tråkigt att det e två engelska lag.. Men dom har gjort sig förtjänta av sina final platser, inget snack om saken.

Dags för annat nu
See yah I don wanna be yah
Peace

Komentarer & åsikter
Postat av: Tobias

svar: tack :D kul att du gillar den ;D

2008-05-21 @ 14:38:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0