Slappt i vår solen

Hemma igen ^^

Haha, fett soft dag. Första lektionen inställd, sen matte (som jag kom försent till ) sen Lunch♥
efter det var det dags för språkval men min lärare i still sick så det blev inget, frivilligt  va jag me på spanska lektionen och efetrsom jag pratar spanska flytande var det en lek, det va skit kul att höra dom andra säga fel ^^

Efter språk val har vi svenska, det segatse ämnet som finns, när jag och Dj hänski va på väg til skåpen kom vi på att svenska läraren är samma som har tyska, alltså mitt språkval... Vilket betyder att...
vi inte hade nån svenska...

JA VET. FETT dum jag e xD
Jag hade kunnat gå hem för en timme sen!
Ingen slöjd efter svenskan så åhh... xD
Jag har haft en halvtimmas lektion idag!


Men nu är jag hemma och bloggar igen.
Vädret är underbart! Om det inte vore för att jag måste hitta min kamera så hade jag inte gått hem emellan.
Men det kanske va lika bra det, passar ju på att uppdatera bloggen.

Vi hörs i nästa inälgg, baj baj fuckers peace.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0