Segt - Snö och sjukdom

Ska för en gångs skull skriva om vad jag gör och har gjort dom senaste timmarna.

INGET.

Är sjuk, ligger hemma... Väntar på att filmen ska laddas ner sen ska jag göra te och kolla på film.
Låter kanske mysigt för er som sitter i skolan/jobbet, jo visst det funkar men jag gillar  inte att vara sjuk :/
kommer inte kunna träna idag... Jag hade längtat FETT mkt.
Åh, plus min telebobo funkar inte så för tillfället har jag en annan stor som en telegsten xD

Satt och kollade på eventuella nya mobiler (A) Vi får se, om min förra fortfarande har garantin kvar så kan jag ju få en ny. Time will tell.

Vad mer da?

Det e snö ute fan =(
Jag som trodde det skulle bli vår på allvar, ere vinter jackan som gäller igen eller?
Hm.. Jag längtar till sommaren... Och jag längtar till Wien, vi åker snart!
Och jag saknar min kille som är och har skit kul i japan ^^
tal om sommaren, jag har riktigt bra sommarplaner, först jobba så jag har lite cash i fickan, sen är det ut och RESA!!!! Italien? Mäjby, skåne? Självklart!! Grekland? Hoppas! Colombia? Skulle va härligt men antagligen inte.

Åh, vad jag saknar skåne!  Haha, det är så undebart där. Vi bor två min från stranden. Helt vita stränder me blått vatten. En lång brygga och har man tur så kommer glass båten ^^
På kvällen käkar vi ute, splear fotboll eller grillar på stranden. När vi är trötta på sand och vatten åker vi in till malmö och hittar på något.

Nu är filmen klar och fick nyss mail, massa blider från när min kusin gifte sig! Yeas, ska kolla in dom, fick höra av Diana att hennes klänning va sjuukt vacker. Vi får se ;)

Baj baj fuckers
Peace, saknar dig.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0