Morgan Heritage

" tell me can you see that any where
everyone treated equal
and this is why
so many die
leaving so many to cry "


Åh vad jag älskar den här snubbens musik, åh vad jag älskar riktigt bra reggae.
Nån som lyssnar på honom mer än jag? Morgan Heritage
Vissa säger att hans röst är som T-pains, metalisk och tråkig.
Det tycker inte jag..
Plus, den här snubben har så mycket mer å komma med.
Så om jag ska välja mellan T-Pain och Morgan blir det - Fuck T-Pain.

En utav dom absolut bästa låtarna Morgan har gjort är : Tell me how come 
Äkta reggae.  Många tror att Beenie Man, som är en annan känd artist från Jamaica, oxå gör reggae musik, det är inte helt fel men mest gör han dancehall och det är nått annat...
Det är soft att dansa till dancehall, haha det hörs på namnet, men jag föredrar reggae när det kommer till att bara lyssna på.

Lägger upp videon iaf så får ni se och lyssna :) Skriv vad du tyckte!
Om ni gillar den så finns den å ladda ner på min musik sida : Fluffyys Music (filen heter live)

'
 Om ni vill se den offeciela videon så ere bara å söka på youtube, själv tycker jag han är mycket bättre live!

Peace fuckers.

Komentarer & åsikter
Postat av: Nenna

Jag gillar honom också :)

2008-03-28 @ 10:25:16

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0