Lycka är

Lycka är att vara me dig
Lycka är att bli älskad av dig
Lycka är att älska dig

Det jag känenr för mfig kan inte iberkrisvars det kan bara bevisas.

Älskar dig jätte mycket, även om jag ibland är off och sur så glöm aldrig det, te iubesc.

Jag har alltid kul med dig och varje minut som jag är med dig är lycka.
När jag inte är med dig har jag alltid nått att se framemot.

Inget varar för evigt men det här ska vara länge.
Vi båda kan se till att det blir så, aldirg ge upp så länge vi har varandra.



Kände för att skriva av mig, han ligger och sover så sött i min säng.


Peace♥

Komentarer & åsikter
Postat av: Paola

tack ;)
lycka är lycka!

2008-03-13 @ 22:50:15
URL: http://paolita.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0