Lördag

Usch va tråkigt väder!!

Nee, blev jätte besviken när jag kollade ut genom fönstret.

Ville bara fortsätta sova. Så här såg det ut      
En äkta slappar dag, får skjuta upp planerna tills imorrn.

För det kan inte vara bra väder varje dag och kanske ere lika bra nu villl jag inte gå ut och då lär jag nog plugga, lite iaf (a) Måste fixa mitt lösenord till SL oxå, så kan göra D♥ glad och spela lite me han ;)

Åh... Näst sista dagen på lovet... Sug. Okej okej, ska inte klaga vi har ju påsklov snart men ändå.
Fast vi lever rena lyxlivet här i sverige, mina kusiner i colombia dom pluggar hela dan varje dag, vissa även om nätterna. Å här sitter jag och klagar över lov. Skämms!



Nu till en helt annan sak.
Har ni sett  Stockholms Subway Stories ?
 
Om ni gillar graffiti så ska ni lätt ta och tanka ner den.
Jag <3 Graffiti

Någon mer därute som känner likadant?
Skriv då!

Nu ska jag käka nått, haha har inte ätit sen jag gick upp så dags å göra magen glad.
Om nu nån bryr sig så skriver jag mer sen så tills dess

Bajs bajs fuuckers, enjoy life!
Peace

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0