Jag behöver...




Nytt och fräscht inför ute säsongen.
Mina predetor är helt utslitna samma gäller mina benskydd, har två par båda ser hemska ut.
Shorts och sturmpor är rätt billigt och det behövs minst två par så slipper man tvätta samma strumpor hela tiden inför varje träning.


Allt det här finns att köpa på Stadium.se
Tips är att skaffa Stadium kort så blir det billigare, och smidigare.



Nu ska jag chilla vidare och krya på mig,
Baj fuckers!
Peace, saknar dig.

Komentarer & åsikter
Postat av: Aanonymoous

tack:D,
faan jag vill oxå ha, man börjar längta fett mycket till sommar och fotboll...
börjar att tänka på tiderna när man var ute på kvällarna och spelade me gänget...:D,,

LÄÄÄNGTAAR...hehe

2008-03-18 @ 17:30:32
URL: http://Aanonymoous.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0