If you see it then you know it

15 Mars

image65


ÅH
va kul du kommer ha det därborta!
Åh va mkt jag kommer sakna dig, älskade skit unge.

Tokyo lixom! inte vilken stad som helst.
Shit asså, okej det e bara tre veckor men... Ni vet hur det e å sakna nån man älskar visst?
Min kusins pojkvän är oxå i Tokyo, "nu kan vi sakna våra älsklingar tillsammans Laura!"
Haha yeah.

För att vara lite ego så kan jag ju se fram emot nån present (A) hehe.


Japan värkar vara ett skit spännande land iaf, så många olika stilar, så mkt folk!!
Och tokyo är en så jävla stor stad! Kolla bara deras tunnelbanne linjer, ser ut som ett jätte stort spindelnät

Jämför det me vårat i stockholm lixom.

Japan,  helt annan kultur, har hört så mkt av pappa som varit där ett par gånger, jag vill lätt åka dit ^^
Fast jag undrar om det är lätt att turista i Japan, kan folk engelska?
Farsan säger att japaner är snälla och vill gärna hjälpa till men att det inte alltid är så lätt att förstå varandra.
Nee d klart...
Men men. Allt löser ju sig på nått sätt.

Nej, ska fixa lite annat, ha det bra fuckers, peace!

Komentarer & åsikter
Postat av: Aless

idjuut, kolla på londons tunnelbana ^^

2008-03-01 @ 16:17:55
Postat av: Laura

Haha men nu vare tokyo han skulle till inte london ;)

2008-03-01 @ 17:13:31
URL: http://fluffyy.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0