Fucka ur asså XD

Jag älskar skräckisar, det gör jag verkligen.
En sen kväll tillsammans med kompisarna eller min kille.
Jag är inte särskillt svår skrämd och är rätt kräsen när det gäller skräck filmer, dom bästa är dom som psykar en.
Dom sämsta är sånna som bara går ut på att äckla publiken, som Saw filmerna.

Ni har säkert alla sett sånahär roliga video klipp på nätet när det poppar fram nått oväntat i slutet. Man blir lite skrämd och roligast är att se mamma, pappa, kompisarna eller syskonen sen bli rädda.

Här är en som jag hitta och snodde från ( en blogg som inte finns längre tydligen )




Blev du rädd? Jag skrek SÖNDER mig. Om du inte blev rädd borde du söka upp en läkare, snarast.



Peace fuckers.

Komentarer & åsikter
Postat av: Salina

OHMYGOD ! KOLLAKOLLAKOLLA

JAG SKREK SOMM FAN !

2008-03-27 @ 21:01:39
Postat av: Saga

HAHAHAHAH XD FYFAN! XD

2008-03-27 @ 21:56:05
URL: http://sagapaga.blogg.se
Postat av: Saga

Typ xD
Jag ba : snart kommer det snart kommer det AAH :O
HAHAHAH XD

2008-03-27 @ 22:27:17
URL: http://sagapaga.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0