Bellasuger fluffyy duger

det är skit jobbigft när blogg sidan inte funkar!!
Åh jag fuckade verkligen ur, men nu är jag inne i alla fall.



Det är rätt roligt det här med bloggvärlden, det finns lixom nyckelord som man kan använda sig av om man vill ha komentarer och besökare. Tex : blondin, tjäna pengar, blåst, skit blogg, hatar moddebolggar, kissie, blondinbella osv. Genast får man komentarer av arga tjejer som försvarar och argumenterar som advokater.

Jag brukar inte ägna så mycket av min tid till att läsa andras bloggar, förutom mina kompisars och ett par till så brukar jag mest ägna mig åt min egna.
Bloggar som Kenzas, Kissie's och bellas vet jag om för att verkligen ALLA skriver och snackar om dom.
Inte bara på nätet i plugget på jobbet i bussen. Dessutom är brudarna me i gratis tidngingrana city och metro. Fast jag läser aldrig dom, (åker inte komunalt till skolan)
Så drf vet jag inte mer om dom änd et jag hör runt omkring mig.
Kissies blogg läser jag aldrig, finns lixom ingen mening me det, varför lixom? En helt vanlig blond och ensamn tjej i en stor lägenhet i stan. Hur kul e det på en skala mellan 1 och 5?
Bellas blogg
är bara helt rakt igenom ytlig och nästan tråkigare än kissie.
Kenzas däremot gillar jag. Hon leker inte, hon är den hon är och visst inte världens mest intressanta blogg men...
Som om min är det ?? Så jag ska inte sitta och såga ner andras bloggar, det låter jag Schulman och dom göra, sånna som verkligen har tid och energi.

Hur som helst, Igår, kalla mig efter om ni vill, hittade jag bellasuger.se en grymt rolig blogg där dom gör allt för att såga blondinbellas blogg. UNDERBART!
Skit kul ju att nån pallar göra en sån blogg, om ni inte har sett den så ta å kolla in den.
Men det är väll ändå den ända bloggen som verkligen har lyckats att såga ner nått, ja menar syskonen schulman kastar bara skit på andras bloggar och sen får dom skit tillbaka å så håller det på.
Det finns en till blogg som är välldigt anti. Jockes anti blogg.
För att visa hur tråkigt det är med modebloggare som kör dagensoutfit varje morgon har han bröjat med dagens varukorg. Jo det är sant, han tar kort på sin varukorg, skriver vad han har köpt och därefter vad det sammanlagt kostade. Skön ;)


I den "stora blogg världen" är min lilla blogg helt ointressant och det är riktigt skönt å hare så.
Jag är ingen bloggvetare eller nått sånt som håller koll på dom mest lästa bloggarna och krönikorna, nej.
Men jag har mina egna åsikter och dom skriver jag ner här.

Håller ni inte med eller tar ni illa upp, så skriv en komentar.

Peace fuckers.


Komentarer & åsikter
Postat av: aanonymoous

det är sant fan , men när jag har tråkigt så är de bara att gå in på någon av blondinernas blogg, de skämmer ut sig totalt, de lever i sin egna lilla blåsta bubbla som värld, det är så hemskt men ändå hahah de anar inte hur pinsamma de är...

2008-03-26 @ 13:26:37
URL: http://aanonymoous.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0