Utmaning!

Linda har Utmanat mig! :O

And here u are sweetie!


Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

  • Äta
  • Kolla på filmen Hitch
  • Ringa ma girl S'
  • Fotboll på tv, klassisk match i repris
  • Antagligen slappa lite mer...

Vad gjorde du för 10 år sedan?

  • 16 - 10 = 6. Enkel matte. Hmm... Sex år gammal, då spran jag runt och lekte me kompisarna.
    Byggde kojor i skogen och skrev upp vilka dagar som alla gossedjuren fyllde år.

Ställen du bott på?

  • Bogotá ( som är Colombias huvudstad) tills jag va 4 år gammal
  • Stockholm, närmare bestämt först Tele plan och sen 126/125.
    (förort)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

FEM SAKER? Oj... Ja du... Skulle skicka massa pengar till min familj i colombia, hjälpa dom me allt som dom behöver.
Lägga undan pengar till mig själv, kläder skulle jag såklart köpa... MASSA adidas och Rasta freedom, med mera.
Hjälpa min kille att starta webshoppen som han jobbar på.
Köpa ett litet gulligt hus till my mome in Italy., hennes stora dröm.
SIst men inte minst : Åka till LA. Compton, wats, southcentral osv. Gå i Tupacs fotspår.

Jag utmanar:

Nilufer, Lizah, Salina och Cecilia & såklart alla ni andra som läser!!





Komentarer & åsikter
Postat av: C;

Haha ja, det ar fett intressant! :)

2008-06-28 @ 18:25:50
URL: http://camillschen.blogg.se/
Postat av: nulleew

whaaat ?? hehehe

jag fattar ej :P

2008-06-28 @ 18:42:19
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: nulleew

jaag har utmanat dej

kolla in min blogg ..

fatta typ inget va man skulle göra men eheh =P

2008-06-28 @ 19:14:55
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Lizah

Jag fattar typ... ingenting! xD

2008-06-29 @ 17:09:35
URL: http://lizah.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0