Lördag som Lördag

Jag fattar inte hur man orkar stå i kö i en halv timme för att köpa en liten t shirt.
Mitt tålamod va = 0 idag asså... Shit. Pallar inte me allt folk PLUS en skit dryg i blondin i kassan med två meter högar klackar som frågar är du säker på att du får på dig den här? OMG asså.
Dryga kassörskor, stekande sol och kilometer långa köer.
Massa små brudar me hand väskor och för häga klackar som skirker ut till kompisen på andra sidan affären att Linus faktiskt ska följa me till grönan och att Linn ( som en orre) oxå ska dit... Osv.
Jag höjde musiken och tryckte in den andra pluppen i örat

Jag e skit förvånad över att jag trots allt  fick med mig hem skit söta shorts och toppar från H&M plus solglasögon.
Unbelivable.

Om det inte vore för att det e så varmt ute och för att kläder faktiskt blir slitna och går sönder så skulle jag gå i mjukis och tröja året om. Ärligt talat asså... Kalla mig tråkig och konstig men helt seriöst...
Jag verkligen beundrar er som ser shopping som ett intresse, det e helt otroligt att ni orkar.
För mig blir det bara för mycket yta... Shoppa shoppa shoppa....
Det finns viktigare och roligare saker ^^,

Hur som helst nog om det...
Ikväll är det ju fotboll!! EM börjar åååh jag har längtat sååååå mycket!
Första matchen, Schweiz mot Tjeckien är inte så viktig för mig men Portugal- Turkiet.... Går ej att missa.
Skiter i om Hussein ringer å säger att hans mamma vunnit på lotto, eller om Aless ringer å säger att Simon haft caliente (vi fattar), jag kommer sitta bänkad med min galna latino-fotbollsgalna familj.

Så missa inte.
Nu ska Fluffyy göra annat, kommer kanske med mer sen.
Peace, fuckers.

Komentarer & åsikter
Postat av: Mr. peeaaamp

Är du säker att du får plats i tröjan ?? XD hahaha



vah :( så du svarar inte på mina samtal...?

2008-06-07 @ 17:06:38

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0