Upptade

Det har inte blivit några roliga inlägg ida alls men e man inte hemma så e man inte.
Sitter vid datan, passade på när killen min gick ifrån ^^,

Vad har ni gjort ida? :)
skriv!


Blir alltid lika glad över era kommentarer så, skriiv!
haha :) Ber jag om för mkt? Hoppas inte.

Vad ska jag skriva om ? Har ni nått spec ni vill jag ska ta upp? Eller är det nå mer ni vill veta om mig ?

jag har fått rätt många besökare på sista tiden, kul! :)

HAHA juste... Förlorade bowlingen... :(
Men men... life goes on. Hade kul iaf :D
Min killes sätt att köra bowling lär vara det mäst roliga i hela världen, går inte att beskirva.
SÅ söt XD!
Sen så skulle han visa hur bra han va när det va MIN tur att köra.... Självklart åkte den ner brevid i rännan... :@
Så vi säger att det va hans fel att jag förlora, fast det va rätt jämt hela tiden.
JAg ledde fett länge ! Hah.

Nu vill han ha datan igen så ska nog gå kolla på trean. Ni vet det där beesong programte? HAha, när folk ska sjunga å skit. Lite kul när man e trött, PLUS fett me mättt...

Aja, ska inte skriva hela mitt privat liv för ni lär inte bry er så mkt.

Peace yall, hejdå!

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Du är utmanad! :D



http://lllllinda.blogg.se/2008/june/dolly-har-utmanat-mig.html

2008-06-27 @ 23:07:06
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Mirre

Mycket bra låtval. Bob Marley ftw!

2008-06-28 @ 16:48:12
URL: http://atomiic.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0