Sverige - España

Rumänien - Italien 1-1!!!! OMG

HAde aaaldrig gissat på det men jag fick som jag ville iaf ^^, oavgjort. Meen fan vilken spännadnde match det va!!
Visst killar? :O

Lessen Aless :/
Vi får se hur det blir nu, tror inte Rumäninen kommer kunna hålla emot Holland som faktiskt är jävligt bra... Shit. Frankrike förlora igår ju..

Och ikväll smäller det igen. Sverige - Spanien. Det kommer bli en tuff match.
Vilka tror ni vinner?

Blir kungsan igen med alla kompisarna, flippmode på högsta! :D
Hoppas Aless kan hänga me...

Kommer inte bli kmt bloggande ifag, har fuuullt upp.
Kom hem sent igår, lär bli så idag igen.
Ni får ha det skit bra, trots vädret.

Om jag hinner lägger jag in dagens låt.
Peace yall!


Komentarer & åsikter
Postat av: Natalia

okey jag dansar också street!:D det är underbart!D

2008-06-14 @ 14:07:02
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0