Jay-Z @ Globen STHlm, Torsdag. I'll be there!

Som en blixt från klar himmel, nästan helt klar, så ringer my girl L' och helt plötsligt är det bestämt att jag ska se Jay-Z I globen på torsdag...
Nej, asså jag skojar inte.

 
Min första reaktion va ju lixom driver du me mig?
Fyra gratis biljetter som hennes daddy har och vi ska få två st ... :O

Asså... Kan man begära mer? Ända sen jag fick veta att Jay skulle komma hit tll sthlm har jag velat gå men det har inte alls varit akutellt att fixa biljetter eller nått... Sen nu, från ingenstans ska jag gå.

Jag tror inte ni vet hur glad jag  är ,asså Jay-Z är JAY-Z!! Asså producenternas producent, rappare som sammarbetat me stars som Nas, Linknin park, Chris Martin, Pharrell, Lil Wayne, P McCartney, Foxy Brown, Beynoce, Rihanna, Crhis Brown, Mary J blidge å måånga fler.
Tusen gånger gyrmmare än vad Timbaland nånsin kommer bli.
SJälvklart finns det massa, ursäkta.. IDIOTER där ute som säger: Men usch, jAy z e så ful...
HAHA och? Vad fan spelar det för roll hur man ser ut? Det är väll det man gör och hur man är som persson som räknas? Eller ere inte så längre? Shit.
Det tycker jag iaf. Lär bli fler inlägg om det här... senare.

Jay-Z !


Iaf, ska ut snart till Kungsan. Håll tummarna med mig och BE för Italia.
Ska ha en bra kväll, är glad över att regnet är borta :D



Komentarer & åsikter
Postat av: Fre

SÅÅÅÅÅ SANT !

Han e tuuung

2008-06-20 @ 01:25:58
URL: http://frehagos.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0