I vått och tort. Kungsan idag

Fan :(

2-1...! H*ra.


Vi hade ju greppet om matchen, i första halvlek... Men bytet  Zlatan mot Marcus... Gjorde att vi tappadet tyngden heelt... Men bra att spara Zlatan ändå.
Sen var det som att ingen jobba mer, dålig konids kanske?
Eller så var det bara så att dom nöjde sig med ett ett. men det ska man aldrig göra.
Fan vet jag, men det blev nästan inga chanser mer, och Källström kom in när det va 4 min kvar, tjena lixom...

Sen kom spaniens mål. Oväntat? Nja, inte´direkt. Många hade tippat på 2-1, Bland andra Pao. Grattis, men synd att du inte statsa på riktigt :P

Hur som helst så var det en upplevelese att stå i kungsan igen.
Den här gången hade vi RIKTIGT bra platser. Fy fan vad najs det var. Stod rakt framför skärmen och glädjen vid kvitteringen glömmer jag inte så jag tröstar mig med det,.
Regnet kom sen men det gjorde inte så mycket så länge matchen var igång, men i slut sekunderna kännde vi ändå allihopa hur kylan letade sig in under våra våta kläder.
För sitt lag trotsar man vilket väder som helst, tro mig!

En sak var dock jävligt jobbig i början av matchen, några brudar bakom oss som inte kunde ett skit om fotboll.
SJälvklart måste man inte va fotbolls fanatiker och kunna alla regler, bästa taktiken osv för att kolla på en match.
Men... Om man nu inte kan nått alls så snälla var tyst! KOmmentera inte som om du kan tex : "fan varför blir det inte hörna för oss nu?" när laget man hejar på befinner sig på sin egna plan halva och försvarar ett anfall.
Eller: " Om jag hade bollen skulle jag inte passa till nån bara ha den så ingen kan ta den hela matchen" innerst inne hoppas jag att hon inte va seriös när hon sa det....

Resten av kvällen spenderades hemma hos Pao med pizza, öl, Sad (stavas han så? ) & Drio (som är fett lika varandra kom vi på), kissarna och äääännu mera fotboll. Ryssland slog Grisarna, som Sad kallar dom, med ett litet mål.
Inte så bra för Sverige, en oavgjord match hade varit bäst. Men men.
Nu får vi se om Sv lyckas ta Ry. Hoppas men .... Vågar inte hoppas för mycket. Time will tell.

Nu blev det här ett långt inlägg men ... Jag har haft det jätte bra idag, trots allt.
Hoppas ni oxå haft det. Dags å chilla ner nu.
PEace YALL!

Komentarer & åsikter
Postat av: Tobias

svar: härligt iaf :D

2008-06-15 @ 00:02:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: så sant så sant :D

2008-06-15 @ 15:51:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: aanonymoous

hej, hur många poäng fick du och vilke gymnasie ska du gå på?

2008-06-15 @ 17:28:32
URL: http://aanonymoous.blogg.se/
Postat av: emma

Har ju lite konsid att ta igen efter 1 år utan fotboll och träning efter att Danielle kom, men det ska väl inte vara så svårt va ;D

2008-06-15 @ 23:10:51
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: maryam

tack du hade också fin blogg :)

hur fixar man bakrundsmusik?

2008-06-15 @ 23:35:05
URL: http://maryamghafoory.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0