Hej svejs!

Blev väckt av babysis tidigare idag, tack sweety!
Har käkat lite och packat...

Ska sova hos ma boo och innan det ska vi hitta på maaaassa kul.
Sol idag me :D
Underbart.

Har ni några planer för idag?

Eller e ni mera som jag? tar dagen som den kommer.

Igår kväll satt jag och tittade igenom gammla antckningsböcker och dagböcker.
Hittade en bok full skriven med verser ur låtar som jag då tyckte va välldigt bra.
Jag hade nån rock period för dom fllesta låtarna va rock, shit va ma förändras!

Hittade en bit text ur en låt jag inte lyssnat på jätte länge... Det blir dagens låt och kommer i nästa inlägg.
Peace!



Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0