Hej igen!

Inget bloggande...


E ute så mycket, det blir lixom ingen tid till datan.

Jag fattar hur sånna som blondinbella å alla dom andra aktiva bloggarna kan blogga så himla mycket!!

Å ändå så skriver dom att dom har fullt upp och gör massa saker hela tiden.

Jag skulle iaf inte orka ta med min laptop överallt


Till dansen tex: Hej nu sitter jag i dans salen och vi håller på att värma upp blablbla


Eller sitta på nått café, nee inte direkt...


Jag skriver när jag känner för det.



Hade en jätte bra lördag, full med massa skoj.
Solen bränner så skönt.
Idag ska jag ta det lite lungt, sola i trädgården me musik å nån bra tidning.
Har match ikväll, borta plan. Ska bli huur kul som helst.

Nu ska jag göra lite andra saker... Lägger säkert in nått mer sen men
tills dess, ciao!!

Peace

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0