God morning sunshine! :D


Åh yes, så skönt att solen är framme ! :)



Har varit jätte trött på det gråmulna vädret... På dagen iaf för sen när man ligger i sängen på kvällen och regnet bah vräääker ner utanför känns det ju ändå rätt bra ^^,

Så det kanske blir solande idag, vem vet. Kanske bowling me D oxå, haha jag suger men det e kul som fan! xD
Jag e en sån människa, behöver inte vara så bra på det för att det ska va kul ändå.
Å andra sidan är jag en ganska dålig förlorare...
Btw ska jag kanske hinna fixa blogg design åt en tjej, ska bli kul. OM jag hinner, så läser du det här vet du att jag inye lovar nått.

Hur som helst.
Vad ska ni göra idag?

Ikväll är det den sista semifinalen, det får ni inte missa! Ni brudar som inte gillar fotboll, kolla ändå! Sen kan ni säga att ni har sett den iaf ;) Spanien - Ryssland... Vilken rysare :S

Komentarer & åsikter
Postat av: Bo Grapenskog

Tackar!

2008-06-26 @ 12:22:28
URL: http://topdikter.blogg.se/
Postat av: Aima

Jag har i alla fall inga planer för idag ;/

2008-06-26 @ 12:55:30
Postat av: Laura!

Svar till Aima:



ta me en filt, nån gott å dricka, lägg dig i gräset och njut av livet! :D

2008-06-26 @ 13:03:42
URL: http://fluffyy.blogg.se/
Postat av: nulleew

d e lungt laura du behöver inte stressa när du har tid kan du göra.. chilla m liveet heheh .. när du har tid så kan du fixa <33

2008-06-26 @ 17:03:29
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0