Forza italia!!

Go morgon alla.
Jag veet, jag vaknar fett sent men... Så är det ju när man har lov.
Man kan sova hur länge som helst ju!

Idag ska jag ut iaf, ingen lust att sitta hemma, ser inte ut att börja regna heller så hoppas på att vi gör nått kul ute.

Ikväll är det iaf Italien-Spanien Kommer inte missa.
Det blir kungsan om det inte kommer nått emellan.

SHIT jag har igen aning om hur det kommer bli eller nått.
Jätte svårt att gissa... Spanien har spelat skit bra... Obesegrade gick dom vidare från gruppen.
Italien kan spela skit bra om dom bara vill... Forza Italia säger jag bara.
Så... Åh! Orkar inte tänka på det nu iaf.

Vilka tror ni vinner?

Peace

P.S Den här blogg designen är kanske inte den bästa... Satt och lekte med stil mallen xD Men den duger ^^,


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0