Du & Jag Dorio :)

Sitter hemma hos älsklingen i "kojan" HAHHA vi fattar xD
Varmt men skönt.

Har haft en chill dag, imorrn slutar jag skolan å kommer never back ^^,
Skolavslutningen kommer inte bli nått spec. Så hoppas det kommer bli överstökat snabbt.
SEN har vi massa planer, Sverige matchen på kvällen går EJ att missa.
Fan va kul vi kommer  ha....

Iaf. JAg fick en BAPE tröja av store syrran igår,,, Fy fan vad glad jag blev.
Baby Milo såååå SÖT. LÄgger upp bild (KANSKE)

Nu lägger jag upp en video på en kille som bjuder på sig själv, vi tycker han e rolig iaf. Han lär ju kunna dansa på riktigt....
ENjoy.




PEACE SUCKERS! :D

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0