DANS!! :D (till Linda)

Här kommer några favoriter i repris.
Dom representerar dom danstilarna jag gillar bäst :)

1. Mario Perez Amigo, en utav mina dans lärare @ The voice
Här e hans adution till So you think you can dance.
(den är inte hel, men tyvärr den ända videon som finns kvar från hans aduiton)



2. Min kompis Kendi och hans gäng som dansar inför Talang 08 publiken, en favo i repris.


3. C WALK! Det är mer än bara en dans, det är för välldigt många i USA en livs stil.
C står för Crip. Skit skön stil, tycker jag iaf.


4. Locking, är och förblir Oldschool, skön stil med mycket inslag av teater. Kräver mycket och hård träning



Hoppas du gillar det Linda :)
Nu, tillbaka till matchen.
HEJA España!

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Oh, I LOVE IT! Fan, är det Mario som är din tränare? Då får du ta & ge han en puss ifrån mig. Åtminstonde en på kinden för jag diggar hela hans stil & han är riktigt söt! Länka gärna min blogg om han är singel ;) Haha!



Och Gud vad duktig din kompis & hans gäng var :) Dansat länge? Varför var inte du med? :(



Du måste ha sett Jabbawockeez? Oh, älskar dem!

Om inte, så kolla mitt inlägg som snart publiceras! Hehe

2008-06-30 @ 00:52:14
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: paulina

dansar du på te voice :) tänkte börja där den här terminen;) har typ dansat på as många ställen men the voice måste va bäst eller hur? ;)

2008-08-19 @ 20:54:54
URL: http://dancewithme.devote.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0