Vi är bäst när vi är tillsammans

Jag har haft BÄÄÄSTA kvällen, svär.

Det va så länge sen jag va me mina favorit tjejer och va sådär riktigt tjejig.
Vi snacka om allt möjligt, kollade på filmen Försoning åh så bra den va.... Fan börja nästan gråta.
Återupplivade massa gammla minnen!!! Lyssnade på 1990-tals grupper som Bubbels, Spice girls å Sclub 7.
Åh vi uppträdde på fritids, mimade och kom på danser. Shit va tiden går snabbt när man tänker efter.
Å nu ska vi börja i gymnasiet å skilljas.

Hur som helst så är dom här tjejerna helt fucking underbara, dom har funnits vid min sida sen sexårs och dagis.
Jag vet att jag inte behöver ringa varje dag, dom finns alltid där för mig å dom vet att jag ställer upp för dom likaså.
Tro det eller ej men jag kan inte minnas att vi haft stora gräl som varat hur länge som helst, nej faktiskt inte...
Vi har såklart glidit ifrån varandra men alltid hittat tillbaka.
Inga pojkvänner har kommit emellan eller före oss tre, vi vet hur man prioriterar, get me?
Klart att det nång gång känts surt när vi planerat å sen får ett sms: "sorry ja ska på bio me min kille, vi ses nån annan dag :)"
Okej, de lungt... Man måste ju göra val men inte glöma att vänskapen är den som i längden oftas håller bäst.
Om killen dumpar dig eller om de blir knaz vilka finns där då när du vill komma tibax om vänskapen e död?

Jag är trygg hos er, jag känner er bra och ni känner mig, tack jag älskar er!


We love us
(as gammal bild från början av sjuan om jag inte minns heelt fel damn  asså, bjuder på den ingen blev ju direkt snygg )

Nu ska jag chilla, orkar inte med mer data för ikväll.
så go natt på er och tack för era söta kommentarer, blir verkligen super glad :)
Love, peace and respekt.



Komentarer & åsikter
Postat av: Lindaa

Ja men precis. Håller med dig till fullo!



Tack gumman :) Söt bild!

2008-07-15 @ 02:46:14
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Lindaa

Nej, fyfan. Vet inte riktigt vad jag ska säga för jag tror lika så jag på det övernaturliga.



Även min mamma & lillebror får för sig att det spökar i vår lägenhet och vi alla tror att det är min morfar, för han dog väldigt ung & på ett eller annat sätt vill övervaka min mamma & även oss, för allt ifrån oförklarade ting varför saker ligger där dem ligger & just för att saker låter väldigt ofta. Sjukt.



2008-07-15 @ 11:45:38
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Lizah

Jag blev fett med snygg ;P haha! Det är från min mobil, men vem tog den? Var det du? <33

2008-07-15 @ 12:28:48
URL: http://lizah.blogg.se/
Postat av: nulleew

naww va söttaw..

äkta vänner asso !! <33

så är d me mina vänner vissA ASSO hah <33

hoppas allt e bra me dej

2008-07-15 @ 18:30:05
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0