Off we go!

Jag får jätte söta kommentarer av trogna läsare, tack så mcyket! :)

Sitter nu och har precis ätit frukost, eftersom jag är så pass duktig å blev klar me min packning igår har jag tid över till blogg och musik.

Om jag hinner med lägger jag upp "Dagens dikt" plus "Dagens låt"
Aight?


Vädret är inte så fint just nu (klockan e 10.05) så känns skönt att åka söderut  nu.
På torsda ska det vara 20-25 grader i skåne , om man ska tro Tv vädret... Jag vill tro på dom ^^,
Lär ligga på stranden och steka... Oh yes.
Ooom jag inte e riktigt brun när jag kommer hem igen... Haha, nej föresten. Finns inget OM jag ska bli brun.
PUNKT.

Ska leta upp lite skön musik nu...
Peace yall

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0