Hej bloggvärlden. ...


Hur är det?


Det är super skoj att ni fortsätter läsa min blogg och kommentera, nu vet jag vilka som är mina trogna läsare och att min blogg är omtyckt av rätt många :)

Tiden går så snabbt här nere!
Sol, bad, fest, mat allt! Det är underbart :)
Fotboll på stranden om kvällen och låååånga promenader.

Saknar vissa där hemma... NI vet att vi snart syns igen ! :)
En hälsning från mig till er: Jag älskar er! <3

Har inte så mycket att skriva, vi åkte in til centrum (det regnar) så jag intog datan och kände för att skriva lite.
Vad har ni haft för er?

Vil att ni ska veta att jag svarar på era kommentarer så snabbt jag har tid och lugn o ro.
Spec kommentaren om FRA, jag återkommerl LOVaR! ;)

Har mycket jag vill skirva om men vet inte om jag kommer hinna med... En sak som stod i sydsvenskan i dag uprörde mig så mycket!!!!!!!! Kommer tillbaka till det sen....
Det handlar om youtube och klippet
Ni vet den där killen som rappar och tror han e svart? Som nån har lagt upp på youtube från talkswhown hannah som gick på tv 3 för 7 år sen uhngefär? Jag är nästan säker på att ni har sett den....
Fy fan säger jag bara.

Nu sa jag ägna resten av data tiden till att läsa andra bloggar och svara på mail.
Hare bra! Bloggar snart igen

Komentarer & åsikter
Postat av: yannii

hej :)

Vet inte om du visste det men jag brukar läsa din blogg varje dag ,fin blogg,den är väldigt intressant :)

Jo jag har en fråga,du går väll på the voice streetdance school?

de e så att jag vill börja,har läst sidor o så men fattar inget..

hoppas du kan hjälpa mig.

chao ! // y

2008-07-08 @ 21:47:45
URL: http://layannii.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0