Gästbloggare

God afton kära läsare och välkomna till Fluffys blogg!
Jag heter Lizah och är hennes kompis, varit det ända sedan sexårs <3 Som ni kanske vet så är Laura i skåne och jag ska hälsa att laptopen inte råkade komma med. Men hon ska försöka blogga från en annan dator så fort hon kan:)  Jag skulle också uppmana att fortsätta läsa och kommentera

Ja det var väl det,
Ha en fortsatt trevlig sommar allihopa!





Komentarer & åsikter
Postat av: nulleew

heheheh mee åhh hur klumpig får man vara asso =P

men ha en bra dag

2008-07-04 @ 13:17:27
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahh, jag fattar svenska. :p

Skriver på engelska för att jag har vänner o familj i Sverige och Tyskland, så skrev på engelska för att alla skulle fatta.



=)

2008-07-05 @ 11:42:16

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0