Blogga hela sommaren? Neej tack...

Blääääääääääääh va dålig jag är på att blogga!

Gör massa annat som kommer emellan men fan.. de ju sommar! Vem fan pallar uppdatera 24/7?
Helt seriöst asså, alla som är mest aktiva, hur orkar ni?

E mitt uppe i en storstädning, senare hittar ja på nått me pojken eller brudarna.
Imorrn ska vi se HANCOCK! DAMN har längat sönder mig ^^,
Bokade biljetter igår, ååh det ska bli så kul.
På freda åker jag till härliga Göteborg och för tillfället vet jag inte hur länge jag blir borta.
Vi får se.

Tillbaka till städniingen nu, hare så bra.
Peace

P.s En utav mina läsare vill se mer bilder på mig... Hmm jag som inte trivs framör kameran men okejda Linda, du ska få se några ;)



Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Tack sötnosa ;) Söt pressbild!

2008-07-16 @ 18:47:44
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0