Vit > Svart

Sov morgon, börja 9 egentligen
Men så e första lektionen intsälld så jag börjar ännu senare
Skönt.


Satt i sängen prata me D♥  i tele och läste i engelska boken, igår kväll, när jag råka bläddra förbi en text
som handla om en journalist  i texas som ville prova på att vara svart.
Aa, precis så för att diskriminationen där va så kraftig.
Rubriken va : Black like me. 
Jag bah, hallå lycka till lixom.
Men sen börja jag läsa texten och det e lungt ni kan kalla mig efter och retarded men jag hade ingen aning om att det fanns en drog som gör att en människa kan ändra hudfärg från ljus till mörk och likadant med ögonen.

Saay whaaat??

Googlade lite om det och det värkar vara nått sorts läkemedel på hudkliniker, som ges i samband me UVA- ljus.Om man utsätter sig för mycket sol när man tagit det där så blir man brun
Det står hur mycket som helst på alla möjliga språk så kolla själva om ni vill veta mer

Själv e jag nöjd med  min hud och ögon färg, vil jag bli brun så solar jag ;)

Ska dra till skolan nu, baj baj fuckers Have a goood day ;)


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0