Skola

Sitter i skolan och ska skriva författar porträtt nee jag driver inte...
as segt jag vet inte hur jag ska börja och plus så är det jätte dålig luft i vår datasal

Är det lixom "så det ska va"? asså attr det ska va kvavt i en datasal, har aldrig varit i en som det inte är det XD

Om det e någon som läst mått av garcia kan ni iaf komentera nått.


Ska skriva vidare men innan jag publicerar inlägget länkar jag till en rolig och skön låt, lite 90-tals hiphop skadar aldirg detta går ut till 2pac och eazy e älskare.
(jag snodde den från dina faovvs älsko men det e lungt va ? ;)

Hit em up

Peace !

Komentarer & åsikter
Postat av: Anonym

ÄLSKA 2PAC!!!!!

2008-01-22 @ 15:46:39
Postat av: Aless

ORKA GNÄLLA

2008-01-22 @ 21:50:14
Postat av: Drio

Hail Tupac å Eazy maddafakin E !!

2008-01-22 @ 22:21:50
Postat av: Laura

Vadå gnääälla aless? :O

2008-01-23 @ 21:22:11

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0