Tisdag.

Lite dåligt bloggande, har haft fullt upp och har massa planer på gång tillsammans med mina underbara tjejer!

Har inte mycket att skriva, har haft en riktigt bra dag så efter att ha snackat i tele ett tag så kommer jag somna riktigt bra. Körde basket på gympan, sen dansa när jag kom hem, sen gymma så jag e heelt slut i kroppen.

Min födelsedag närmar sig, längtar som fan.
På alla♥´s dag ;)

Ska chilla vidare nu killar och tjejer
ska bara lägga in en najs video sen ere
baj baj fuuckers!!



Det du kollar på kallas Clown Walk och är C Walk fast som en dans medan Crib Walk e en hel livstil.

Komentarer & åsikter
Postat av: Andres

Du gillar verkligen c walk va?

2008-02-06 @ 19:39:43
Postat av: Laura

Nää förståru XD

2008-02-08 @ 09:04:29

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0